Die brief

Standard

Ek wens eintlik ek het nog die oorspronklike brief wat ek aan haar geskryf het gehad, maar basies het ek my poppe rondgegooi omdat sy my spieëltjie gebruik en vol vieslike vingermerke los, daar ‘n gebruikte tissue op my bed was, en my skeermes (wat ek die vorige aand gebruik het en in ons glasbottel op die bad se rand gelos het) in hulle wasgoedmandjie gelê het. Ek het ook gesê sy moet haar rekkies en knippies van MY laaie afhou en AL MY goed uitlos.

Dit is tenspyte daarvan dat my een blou haarstuk weg is, en in my hart weet ek dit is sy wat dit gevat het, maar ek kan dit nie bewys nie; ek het net bewyse dat sy krap.

Haar brief aan my soos volg (my gedagtes daarna in bold):

Ja ek het jou tissues gebruik my maiq (sic) het perongeluk (sic) gemors en dit was die naaste wat ek kon vat om skoon te maak. Waarom kon jy nie net die tissue in my asblik weggooi nie; waarom moes dit op my bed bly, jou vuil klein merrie? Dit is net ‘n flippen spieëltjie jy kan regtig nie jouself bedinges oor ‘n spieëltjie nie. Ek kan; dis die beginsel. Dit is my eiendom wat jy nie net sonder my toestemming gebruik nie, maar ook vuilsmeer. Dit is MY kamer maar dis my laaie. Ek besef dis jou kamer, dis waarom ek niks sê oor die varkerige toestand waarin dit meeste van die tyd aan jou kant lyk nie. Ek kla nie oor die spul koekies wat in die laai tussen ons beddens lê en allerhande wilde lewe aanlok nie. en ek kan my knippies & rekies (sic) sit net waar ek lus het. Ek het nie jou skeermes gebruik nie ek gebruik my ma se nuwe pienk skeermes ek wonder of sy dit weet en die bottel het ek nie daar gesit nie okay ek het geen idee waaroor jy hier aangaan nie ons is 6 mense in die flippen huis dit kon enige iemand gewees het kommas en punte sou nogal gaaf gewees het, maar ek weet dis darem ‘n baie hoë verwagting. Anyway, wie van die ander vier dink jy sou dit wees: my boetie of nefie wat niks met enige van my goed sal wil doen nie; my ma wat haar eie goed het; jou ma wat haar eie goed het?

en (sic) ek ek was nie naby jou knippies nie. Beskou bewyse A en B. Krap het jy beslis gekrap.

 

 

 

 

 

 

 

Hou op om my te beskuldig!!!!! Hou op om my rede te gee om jou te beskuldig

ek raak nou moeg daarvoor!!!! Hoe dink jy voel ek?!

En toe kom dit uit sy het die memory card uit haar ma se selfoon gesteel. Natuurlik het sy dit ontken toe sy gekonfronteer is – wat het hulle gedink; dat sy sou sê dit was sy en dat hulle haar moet straf soos wat hulle goeddink?

As als goed gaan trek ons volgende Vrydag in ons nuwe plek in, en ek kan nie wag nie. Ek gaan ‘n mooi skoon kamer hê en sal nie elke oggend hoef foto’s te neem van my goed nie. Dit gaan ‘n mooi kamer wees sonder kakkie briefies en tienersterre teen die mure.

En jy gaan nogsteeds ‘n agterbakse, oneerlike, mislike klein tert wees met muise wat in jou kas nesmaak en geen spieëls in jou kamer gaan hê nie.

* Nuusflits! Die mammie se memory card het wonderbaarlik weer in haar foon verskyn, maar raai van wie is daar sakkevol foto’s? En wie is gevolglik gehok? En wie het blykbaar beweer sy is nie die enigste een wat krap nie (en sodoende skuld erken het, al is dit net om blaam te skuif, want ek kan met ‘n rein hart sê ek gril te veel om in haar goed te krap)?

About Syllable

A frugal shopaholic called Syllable: Intelligent, skeptic, curious, naïve, passionate, moody, honest, creative, obsessive & obsessed. A dreamer, a worrier, a writer, a reader, a listener, an observer. My little site of fiction: http://www.thesinglesyllable.co.za/

3 responses »

    • And she keeps arguing that it’s not her. She must think we’re retarded; she’s projecting so much. I’d feel sorry for her if she weren’t such an utter bitch.

Leave a Reply

